"Kuba i przyjaciele"-Konkurs

19:37



Od niedawna marzę o nowym sprzęcie. Nowy aparat, obiektywy.. Fotografia jest bardzo drogą pasją. Postanowiłam wziąć udział w konkursie. To dla mnie ogromna szansa :) 
Z fotografią wiążę swoją przyszłość i będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli dołożysz swoją małą cegiełkę i poświęcisz 15 sekund dziennie aby na mnie zagłosować. 

Wiem, że niektórzy mają problem z tym aby zagłosować. Nie wiedzą dokładnie jak to zrobić, jak sobie z tym poradzić. Dlatego mały poradnik dla Was :) 


Jak oddać swój głos? 



1. Wejdź w link podany niżej: 


2. Kliknij "zagłosuj" :)




3. Można oddać swój głos przez konto na Facebooku albo przez Google+. 

Z tego co się orientuję to jeśli posiadasz konto na Facebooku i na Gmailu możesz oddać 2 głosy. :) 


To tylko 3 kroki i dosłownie 15 sekund. Tak więc do dzieła! Liczę na Was. To naprawdę wiele dla mnie znaczy :) 
Swój głos możesz oddać codziennie
Niestety, stronka czasami nie reaguje i nie chce zaakceptować głosu. Wtedy odśwież kilka razy i powinno działać :) 
Także do dzieła! Razem możemy więcej!

You Might Also Like

0 komentarze