Test fotoksiążki od Saal-Digital

18:00

 

Myślę, że każdy zna to uczucie kiedy przez zupełny przypadek usuniemy bardzo ważne dla nas zdjęcia. Nie zawsze też mamy tyle miejsca na komputerze aby je przechowywać. 
Aparat jest naprawdę cudownym sprzętem. To właśnie dzięki niemu robimy zdjęcia ważnych dla nas chwil. Ale równie fajną opcją jest mieć te zdjęcia pod ręka, oglądać razem z rodziną i wspominać. Ja osobiście zawsze chciałam mieć swoje małe portfolio z zdjęciami, które sama robię. Jak widać..marzenia się spełniają :)
Jeśli już mam wywoływać zdjęcia to odkładam to cały czas na potem bo nie mogę się zdecydować jakie fotografie wybrać. A gdyby tak zrobić fotoksiążkę nie ruszając się z domu? 
Trochę Wam o tym opowiem.
Tak więc przejdźmy do rzeczy... 

O jakiej fotoksiążce mówię? 
Na facebooku roi się od reklam produktów od Saal-Digital. Wpadli na znakomity pomysł! Można stworzyć własną fotoksiążkę, a jedyne co musicie zrobić to napisać recenzję na facebooku, blogu.. gdziekolwiek :) Dostaniecie kupon na 200zł. Możecie zmieścić się w tej cenie lub stworzyć za więcej i dopłacić. Najpierw wypełnia się zgłoszenie, czeka na wiadomość zwrotną, pobiera z ich strony specjalną aplikacje i....do dzieła!

Jaką fotoksiążkę ja wybrałam? 
Fotoksiążka 28x19 w formie poziomej, okładka jest błyszcząca i bez watowania, z kodem kreskowym, a strony wewnętrzne są matowe, moje portfolio zawiera aż 32 strony, z opakowania prezentowego zrezygnowałam ponieważ jest to dodatkowe 100zł, a jest to moja pierwsze portfolio w takiej formie więc postanowiłam nie przepłacać i najpierw zrobić na próbę.

Więc..od czego zacząć? 
Tak jak napisałam wyżej.. Ważnym elementem jest pobranie aplikacji z strony Saal-Digital. Jest to bardzo przejrzysta aplikacja. Można wybrać gotowe szablony i tylko poustawiać zdjęcia w odpowiednie miejsca. Ja również poszłam na skróty i skorzystałam z gotowego szablonu. :)
Na samym początku musimy wybrać jaką fotoksiążkę chcemy.. Pozioma, pionowa, jaki rodzaj okładki, watowanie okładki, wewnętrzne strony, opakowanie prezentowe i ilość stron.

Co dalej? 
Wybieramy szablon i zaczynamy działać. Mamy duże pole do popisu. Można dodawać napisy, tła, kliparty. Gdy już wybierzemy okładkę, wszystkie strony uzupełnimy zdjęciami. Teraz przechodzimy krok dalej. Wysyłka, płatność..W jednej z wiadomości zwrotnej dostaniemy kod rabatowy na 200zł. Wpisujemy go przy zamówieniu. Jeśli stworzyliśmy książkę za 200 zł to nie musimy NIC dopłacać. Wypełniamy wszystkie dane i zostaje tylko czekać na paczkę.

Ile muszę czekać? 
Wydaje się, że jeśli paczki są wysyłane aż z Niemczech to trzeba długo czekać..Wcale tak nie jest. Zamówiłam swoją fotoksiążkę w czwartek, około godziny 16. Już w piątek około godziny 11 napisano, że została wysłana. Zaskakujące tempo. Już w poniedziałek była u mnie. Szybko poszło :)

Co jest plusem? 
+matowe strony, nie zostawiają odcisków palców
+grube strony, nie są w stanie się porwać
+dobre odwzorowanie kolorów
+widać, że jest bardzo solidnie wykonana









Co jest minusem? 
-gdybym miała zamawiać taką pamiątkę na własny koszt to nie dałabym 200zł lub nawet więcej za taką przyjemność. Przetestuję jeszcze kilka innych firm zanim wrócę do Saal-Digital :)
-kolejny minus, który jest wyłącznie tylko moją winą to nie dopilnowanie aby zdjęcia były w równej linii i aby nic nie wystawało. Dlatego pamiętajcie aby wszystko sprawdzić 100 razy zanim coś zamówicie :)
-trzeci i ostatni minus to taki, że pierwsza strona i ostatnia strona są przyklejone do okładki



Na tylnej okładce znajduje się kod 

I na ostatniej stronie w prawym dolnym rogu również

Podsumowanie
Produkt od firmy Saal-Digital uważam za naprawdę dobry. Bardzo mnie zaskoczyło tempo realizacji. To, że wszystko było dobrze zapakowane i nie uległo uszkodzeniu. Dobre odwzorowanie kolorów. Bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które nie mają tyle funduszy aby przeznaczyć większą ilość pieniędzy na spełnienie jednego ze swoich marzeń lub po prostu chcą mieć pamiątkę do końca życia. Jako, że jest to moja pierwsza fotoksiążka to naprawdę moja radość była ogromna gdy trzymałam to cudo w dłoniach. 



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetnie że spełniasz swoje marzenia bo nie każdy się odważy dążyć do danego celu :) oby tak dalej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń