Świątecznie na Onkologii w Gdańsku

18:01


Wiem, ze już prawie miesiąc minął od świąt. Ale te zdjęcia również trzeba pokazać bo są ważne :)
Kolejny raz na Onkologii, z którą mam bardzo dużo wspólnego została zorganizowana akcja świąteczna. Każdy, ale to naprawdę każdy kto miał odrobiny chęci mógł wesprzeć akcje. Wiele osób zdecydowało się na taki krok i dołożyło swoją cegiełkę do stworzenia czegoś naprawdę fajnego! Czegoś, dzięki czemu dzieci przebywające na oddziale chociaż na chwilę mogły się uśmiechnąć i poczuć atmosferę Świąt.
Również i ja dołożyłam swoją wisienkę na torcie i sfotografowałam efekt końcowy. Było mi naprawdę miło z tego powodu. :)
Niech ten rok i dla Was będzie rokiem pomocy i wsparcia dla innych. Gwarantuje Wam, że dzięki temu i również na Waszej twarzy zagości uśmiech.
Dokładajcie swoje malutkie cegiełki aby wywołać szczęście u kogoś innego. 
Po prostu pomagajcie! :)















Zdjęcia wykonane Canonem EOS 1100D 50mm f/1.8 i 18-55 mm f/3.5-5.6

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ta mina Twoja na ostatnim zdjęciu "Boże co ja tu robię OMG OMG OMG robią mi zdjęcie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w końcu role się odwróciły i mogłam zapozować :D

      Usuń