Sesja z Oliwią

17:27


Sesja z Oliwią odbyła się z miesiąc temu. Trochę czasu zajęło nam dotarcie na miejsce, błądziłyśmy, ale było warto. W tym miejscu była niesamowita magia. Z ogromnym przekonaniem mówię, ze mogłabym się tam przeprowadzić, aby takie widoki mieć codziennie. Chociaż taką małą namiastkę klimatu, który panuje w górach.
Światło do zdjęć nie zawsze było takie jak sobie wymarzyłam, ale razem z Oliwią coś stworzyłyśmy. Coś co sprawiło, że  mam kolejne doświadczenie i Oliwia również.
































Zdjęcia wykonane Canonem EOS 1100D 50mm f/1.8 i 75-300mm f/4-5.6

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Cudne zdjęcia!
    Jednak te w wodzie przyciągają największą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia, naprawdę ;-)
    Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są po prostu fenomenalnie. Sesja jest taka inna, magiczna. Naprawdę kawał dobrej roboty! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :D
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo znam się na portretach, więc merytoryka komentarza nieco siądzie, ale...
    Piękna miejscówka. Podziwiam modelkę, bo ta woda nie mogła być ciepła. xD Co do niektórych zdjęć, to rozważyłabym podbicie jasności i kontrastu, bo u mnie na monitorze mają mocno ponure kolory, a tu by się prosiło o bardziej rozświetlone klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie otwierające post jest najlepsze i fenomenalne. Nie oznacza to, że reszta jest zła. :) Skądże znowu, sesja jest trochę magiczna, modelka wygląda pięknie i bardzo kobieco. ;)

    icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo estetyczne zdjęcia, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona miejscem na zdjęcia:)

    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Super pomysł na sesję. Zapraszam do mnie
    www.angelikasalus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń