Sesja przyjaciółek- Natalia i Roksana

18:57


Sesję Roksanie robiłam w ten sam dzień (tutaj zobaczycie efekty tej sesji: KLIK). Sesja była wykonana na początku kwietnia- więc już trochę czasu minęło. Roksana bardzo chciała zdjęcia z jedną z swoich przyjaciółek- więc oto jest! Z dziewczynami bardzo fajnie mi się pracowało :) Były bardzo uśmiechnięte i pozytywne! To była moja pierwsza sesja przyjaciółek. Myślę, że wyszło całkiem okej :) 























Zdjęcia wykonane Canonem EOS 1100D 50mm  1.8

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Bardzo pozytywne modelki i fotograf też się świetnie spisał :) Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia i dziewczyny! Duzo uśmiechu i to sie ceni!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :D widać, że dziewczyny się "kochają" :) Przyjaźń ważna rzecz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dziewczyny! Spisałaś się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz,że chce takie z Tobą.!!
    Świetnee wyczucie ostrości :)
    A. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne dziewczyny! :)
    Będą miały fajną pamiątkę, a zdjęcia przepiękne! :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dziewczyny ! :) A zdjęcia jeszcze bardziej ! :) tak trzymaj ! Jestem pod wrażeniem

    www.wobiektywienatalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak mieć sesje z przyjaciółką ;) Fajnie wyszłyście :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia ze splątanymi razem włosami bardzo mi się podobają. Dziewczyny mega pozytywne. Ciesze się, że sesja się udała.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super dziewczyny, super fotograf i super zdjęcia. :)
    Bardzo rzadko podpatruję innych fotografów amatorów, aby dążyć do perfekcji, ale Twoje zdjęcia się naprawdę świetne i serio można się trochę od Ciebie poduczyć :)
    Zwłaszcza sesja z Weroniką przypadła mi do gustu. Świetna robota!

    http://photographercarl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszły zdjęcia ! :) Bardzo podobają nam się te na których macie tego wspólnego warkocza ^^ Urocze zdjęcia. Widzimy talent fotograficzny :* Pozdrawiamy i ślemy buzioki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdjęcia. Mają w sobie cudowną pozytywną magię. <3

    OdpowiedzUsuń