Sesja narzeczeńska- Agata i Mateusz

18:00

Agata i Mateusz umówili się ze mną od razu po tym gdy moja koleżanka im poleciła mnie :) W piękny i słoneczny dzień wybraliśmy się na zdjęcia. Na pierwszy rzut oka widać, że są w sobie szaleńczo zakochani i się bardzo kochają :) Aż miło się patrzy :) W bardzo miłej atmosferze nam się pracowało :) Mieliśmy godzinny rejs podczas którego mogłam porobić zdjęcia zakochanym.
To moja pierwsza sesja narzeczeńska. Mam nadzieję, że będę mieć jeszcze okazję fotografować takie zakochane pary! :)














Zdjęcia wykonane Canonem EOS 1100D 50mm 1.8

You Might Also Like

8 komentarze

  1. tak bedziesz miała okazję.!! A. Świetne ujęcia.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia przepełnione miłością dwojga kochających się osób !

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podobały te zdjęcia od tyłu, a szczególnie to na ławce :).
    Na pewno będziesz miała jeszcze szansę do takiej narzeczeńskiej wersji, a ta wyszła naturalnie i bardzo ładnie. Pozdrawiam i życzę sukcesów fotograficznych! :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego zbyt okazałego wianka, zdjęcia super wyszły ;) słodziutkie

    zapraszam
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyśl o zgłoszeniu się do tego konkursu ;) - pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, wiosenne zdjęcia zakochanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka słodka para <3 tez planowalam wybrać sie na taką sesje z moim chlopakiem, a teraz jak zobaczyłam te zdjęcia - chce to zrobić jak najszybciej :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie
    Sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń