Pierwsza sesja rodzinna

18:00



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną nowością :) Pierwszy raz wykonywałam sesję rodzinną, był to znowu ogromny stres. Czy wyjdzie, czy będzie się podobać, czy rodzinka będzie zadowolona. Ale jak widać stres był niepotrzebny. Poradziłam sobie, a jest to kolejne doświadczenie dla mnie :) Była bardzo  fajna atmosfera. Rodzinka przyjechała do mnie z Gdańska. Sesja nie trwała długo, ale jest kilka ujęć, które mają w sobie tyle radości i miłości. Widać, że są przy sobie bardzo szczęśliwi :)
Dziękuję, że mogłam uwiecznić tak piękne chwile na zdjęciach :) 

 






















Zdjęcia wykonane Canonem EOS 1100D 50mm 1.8

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zdjęcia z maleństwem to najpiękniejsze obrazki na świecie!
    Świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne pieknee zdjęcia.. <3
    Pokazujące miłość i bliskość ich łącząca...!!
    Ostatnie zdjęcie jedno z moich ulubionych.!!
    Zresztą sama wiesz.. :) :*
    A.!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!
    Szczególnie te z blonikmi i to ostatnie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia da cudne. Rozwijasz się w niesamowitym tempie,każda sesja co raz lepsza. Działaj tak dalej!! :-) Lenku

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję debiutu! Piękne fotografie! Szczególnie te leżące na kocyku z górnej perspektywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do obserwowanych. Będę Cię śledzić, bo to "bardzo moja" tematyka. Raczkuję z aparatem w ręku. :)

      Usuń
  6. Najpiękniejsza pamiątka dla rodziców i maleństwa! Cudowne zdjęcia! :)
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddane idealnie, atmosfera rodzinny,natura i jeszcze te balony!
    Jak dla mnie genialne!

    Ps. Strasznie mi się podoba twój cytat w nagłówku!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja rodzinna podoba mi się jako jedyna z wszystkich. Oprócz pojedynczych zdjęć oczywiście :-) oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń