Spełnienie marzenia-Karpacz 2016

18:11


21.11.2014r.- dzień w którym Panie z Fundacji przychodzą aby dowiedzieć się co jest moim marzeniem. Pierwszy zamysłem był Paryż. Nadal jest to moje marzenie, ale odłożyłam je nieco w czasie. Postanowiłam, że swoje zwiedzanie zacznę od polskich gór ;) Tutaj poczytasz więcej o moim marzeniu (KLIK)
19.04.2016r.- dzień w którym rozpoczynam swoją podróż. Pociąg sypialny, sen w pociągu, który gwałtownie się zatrzymuje, kilka godzin drogi w nocy bywa strasznie męczące. Ale widok gór wszystko Nam wynagrodził. Całkiem inny klimat, inne powietrze. Coś cudownego!
 Pierwszy dzień to totalny relaks i odpoczynek po podróży. Po południu poszliśmy zobaczyć jak wygląda nasza okolica. Na drugi dzień naszego pobytu planowaliśmy wspiąć się na Śnieżkę. Niestety nie została przez nas zdobyta, ale udało nam się dostać na Kopę o własnych siłach :) Kolejnym punktem do odhaczenia na naszej liście była anomalia grawitacji. W tym miejscu grawitacja rzeczywiście nie działa. 









Dzień trzeci to dzień w którym postanowiliśmy odwiedzić Szklarską Porębę- dwa wodospady, które są warte zobaczenia. Pierwszy wodospad..-wspaniały. A drugi? Tutaj brak słów. Wszystko tak ładnie się prezentowało :) Przed wejściem musieliśmy założyć kask, który miał Nam zapewnić bezpieczeństwo :)










Dzień czwarty..Można go nazwać dniem niespodzianką. Nie było wiadomo gdzie idziemy. Byłam już tak strasznie zdenerwowana i zła, że nie wiadomo co mnie czeka.. Okazało się, że jedziemy do Harrachov-zobaczyć skocznię narciarską. Byłam, zobaczyłam, porobiłam zdjęcia, więc wracamy do Karpacza :) 


 Dzień piąty był ostatnim dniem naszego pobytu. Kupowanie pamiątek i smutek, że już następnego dnia trzeba wcześnie wstać i udać się na pociąg w którym czeka Nas kilku godzinna podróż do Gdańska.
Teraz wiem, że góry to był znakomity wybór.





Ogromne podziękowania składam Polonii w Antwerpii. Bez Was nie udałoby mi się spełnić tego marzenia! I z całego serca chciałabym podziękować Asi, która pojechała z Nami do Karpacza jako wolontariusz i nasz przewodnik-jesteś wspaniała.:) Podziękowania też składam Centrum Medycznemu Karpacz- bez Was spełnienie tego marzenia nie byłoby możliwe. Dziękuję!

Nigdy nie przestawajcie marzyć! 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wspaniałe wspomnienia. Cudowne zdjęcia. Do Paryża jeszcze pojedziesz,napewno!!! Donata

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super! Widać po zdjęciach!
    Niedługo paryż! Na 100!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia trzeba spełniać, jeszcze takie piękne! Prześliczne zdjęcia! Czym je robisz?
    W jakim programie obrabiasz? Bardzo podoba mi się ta mhmm... ikonka? Ten znaczek na zdjęciach, podpis. Pierwszy raz widzę coś takiego na blogu i super, wygląda to bardzo profesjonalnie, tak samo jak zdjęcia. Musiało być super! :D
    bynataliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wykonuję Canonem EOS 1100D :) Niektóre zdjęcia robione 18-55mm a niektóre 50mm :)
      Zdjęcia obrabiam w Photoshopie :)
      A ta "ikonka" to moje nowe logo :)
      Dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  4. Właśnie patrze że Logo się pojawiło.!! <3
    Cuudowne widoczki :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na śnieżce pięknie!! http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Widać mały postęp z sesji na sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :) realizuj dalej ja też właśnie jedno spełniam.
    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne widoki, kocham góry <3
    Dużo zdjęć suppper !
    Pozdrawiam, zapraszam do sb http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło patrzeć na radość kogoś, kto spełnił swoje marzenie :) Widać po zdjęciach, że Karpacz to piękne miejsce :) Jeszcze nie miałam tam okazji być, ale może kiedyś :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne widoki :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń