Sesja z Natalią

18:05

Te zdjęcia również są dodane w późniejszym terminie. Zostały zrobione 20 marca. Zdjęcia z Natalią to był trochę spontaniczny pomysł. Taki troszkę 50/50. Był to czas w którym budowałam swoje portfolio (nadal buduję). Potrzebowałam modelek, aby mieć na kim się uczyć. Napisałam do Natalki- zgodziła się. Kilka minut i szczegóły były omówione. Po kilku dniach spotkałyśmy się na sesji.
To już kolejna osoba, która podjęła się współpracy ze mną, cieszy mnie to ogromnie!
A ludzi, którzy chcą stanąć przed moim obiektywem jest coraz to więcej!


 
 
 
 
 
Zdjęcia wykonane Canonem EOS 1100D 50 mm 1.8

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ciekawe zdjęcia ;) powodzenia i zycze miłego dnia❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zajęcia, a modelka cudowna! :) świetnie wychodzi Ci to, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne. Które najwięcej sprawiało trudności? Te z bliska czy daleka?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, a koszula Natalii wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście gustuję w miejskich sceneriach ale zdjęcia mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń