Sesja z Sylwią

19:01

W ostatnim czasie miałam mnóstwo sesji. Przez co wszystko odbiło się negatywnie na blogu. Zupełnie nie miałam czasu by coś wam napisać o sesjach, ani by je pokazać. A jeśli był już czas to marzyłam o odpoczynku.

Pierwszą z moich zaległych sesji będzie sesja z Sylwią.

Sylwia jest moją dobrą przyjaciółką od dziecka. Długo się zbierałam do tego aby zabrać Sylwie na sesję i  uwiecznić ją  na moich fotografiach! Udało się! Byłam zadowolona z tych zdjęć. Po tamtym dniu nabrałam jeszcze więcej siły i motywacji do działania. Od tego dnia realizuje jeszcze więcej sesji, co mnie niezmiernie cieszy! :) Oby tak dalej. :)

Czy efekt jest dobry? Zdecydujcie sami :)




 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Fajnie ładnie tylko brakuje tym zdjęciom magii :) Kolorów odpowiadających za efekt wow. Czytaj ucz się, doszkalaj. Trzymam kciuki! www.literattka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! Napisz koniecznie w nowym poście jakim aparatem je wykonujesz i kilka słów na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia bardzo ładnie się uśmiecha, niech jak najczęściej tak pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne! Choć, moim zdaniem, niektórym zdjęciom brakuje barw, są takie blade, chłodne. Ale to kwestia gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna modelka w idealnie wpasowującej się w tło sukience. Zdjęcia dobrze wykadrowane, post mi się podoba, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze fajnie :) Bardzo mi się podoba kolorystyka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchaj, zdjęcia są bardzo dobre tylko tak jak pisali inni brakuje im kolorów. I nie chodzi mi o te żywe czy jaskrawe ale jak nawet zdjęcie ma być mroczne lub tajemnicze to te kolory spełniają ogromną rolę w odbiorze całości. Popracuj nad obróbką zdjęć. Tak poza tym najbardziej spodobały mi się - licząc od góry - 3,6,10,12,14,15,16. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia :) Bardzo sympatyczny klimacik i śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja znam ten ból kiedy na karta sd pęka w szwach a nie ma czasu na obrobienie zdjęć. Piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) tematyka podobna do mojej :) ZAPRASZAM :D http://moimioczami4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta dziewczyna świetnie pasuje do takich zdjęć! Chętnie obejrzę coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń