Na zamku z Asią

19:11

W ostatnim czasie miałam przyjemność fotografować Asię. Dla mnie był to przełomowy czas. Gdy w ten dzień chwyciłam aparat to miałam ochotę cały czas fotografować. Teraz idzie mi już coraz to lepiej. Kolejne zdjęcia czekają w kolejce na obróbkę, inne sesje czekają na realizację. Powoli zaczęłam się rozwijać i robić to co kocham :)
Przy niektórych zdjęciach nie mogłam zdecydować się która wersja lepsza, kolor czy czarno-białe. Dlatego dodaję obie wersje. Sami oceńcie jak wyszły mi te zdjęcia :)
Już niebawem pojawią się kolejne nowości!



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Zdjęcia są super, zarówno w czarno-białej wersji jak i normalnej :) Oby tak dalej Agatko :D w marcu moja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna ma śliczny uśmiech, mógłbym się w niego wpatrywać cały dzień ;)

    Najładniej ów uśmiech wygląda na drugim zdjęciu od końca ;)

    Najlepsze zdjęcie zdjęcie to za to 6 od góry na którym Pani Asia siedzi zamyślona :)

    Liczę na więcej zdjęć z Panią Asią w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły super!!! Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są <3 a wiem, że będzie jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zdjęcia, ale mogłoby być ich więcej xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zdjęcia! Nie wiem, od jak dawna fotografujesz, ale... oby tak dalej ;)
    A nawet jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Idź dalej w tę stronę, bo świetnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki klimat zdjęć! I dobrze wykonana robota :)! Myślę że skoro mamy podobne pasję to u mnie też Ci się spodoba..
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia w b-w zawsze bardziej do mnie przemawiały :)
    Jak dla mnie najlepsze to nr 6 i 7.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się światło w kolorowych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia - zresztą, jak zawsze ! Z niecierpliwością czekam na efekty kolejnych sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Ci poszło, widać progres :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! Właśnie skończyłam oglądać większość fotografii z Twojego bloga i jestem zachwycona. Obserwuję bez dwóch zdań :D

    OdpowiedzUsuń