Sesja z Magdą

21:50

Ostatnio byłam na zdjęciach właśnie z Magdą. Było strasznie zimno. Byłyśmy dosłownie 30 min na zdjęciach, a już przy ostatnim zdjęciu nie czułam kiedy naciskam spust migawki. Na zdjęciach Magda znalazła się nawet w odsłonie jako Pani Mikołaj! Tak swoją drogą to..ostatnio nie jestem zadowolona z swoich prac. Cały czas myślę, że coś jest nie tak, że źle obrobione zdjęcie, źle wykadrowane.. Zbyt ostro się oceniam. Mam nadzieję, że mi to szybko minie! :)
Na kilka sesji jestem już umówiona. Ale to tak tylko wstępnie, bez dokładnego terminu. Liczę na to, że z kolejną sesją będzie coraz lepiej :)
 
 








To zdjęcie podoba się mojej modelce, więc musiałam je dodać. Mimo, że ręka wyszła troszkę rozmazana.
 
A co Wy myślicie o tych zdjęciach?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Jest tu kilka miłych dla oka kadrów, np. 3 od dołu zdjęcie :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktem jest, że ostatnio temperatura coraz bardziej spada, ale cóż, to właśnie jeden z wyznaczników zimy.
    Zdjęcia natomiast bardzo mi się spodobały. :) Ładnie wyszły, koleżanka dobrze prezentuje się na tle tych scenerii.
    PS. Dziś co prawda 2 stycznia, ale i tak mogę życzyć szczęśliwego Nowego Roku, abyś rozwijała swoją pasję związaną z fotografią! :D
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałego dążenia do sukcesów :) zdjęcia są dobre a w miarę starania będą i lepsze!
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczna modelka!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oby tak dalej!

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze jest drugie zdjęcie, a modelka ma cudowne włosy! Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelka ma PRZEPIĘKNE włosy. Można pozazdrościć :D

    http://fikcyjnyrealizm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pilnuj "uciekającego horyzontu" jak np. na ostatnim zdjęciu, a od razu zdjęcia będą wyglądały jeszcze lepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń