Winter is coming!

19:43

Tak, dokładnie tak.. Zima już nadchodzi i to dosyć dużymi krokami! Ta ostatnia pora roku kojarzy mi się z ludźmi, którzy chodzą owinięci po same uszy szalami, widać tylko ich oczy. Te dni w które wychodzimy na długi spacer w mroźne południe, a gdy przychodzimy do domu to wskakujemy do łóżka pod kocyk i rozgrzewamy się gorącą czekoladą lub herbatką, podjadając ciasto. Gdy czuć to ciepło, które wydobywa się z kominka lub grzejnika. Zima kojarzy mi się z czerwonymi noskami i policzkami. Z pięknym zapachem mandarynek i pierników. Gdy przychodzą święta i lampki które są na choince rozświetlają całe pomieszczenie. Takie ciepło rodzinne, które można w trakcie świąt poczuć. Gdy wyglądamy przez okno, widzimy bałwany u sąsiadów na podwórku i lampki, które rozjaśniają ich dom. No i zima kojarzy się oczywiście z śniegiem! Z ludźmi którzy jeżdżą na nartach, a mniejsze dzieci na sankach.  Grudzień to czas w którym powinniśmy troszkę porozmyślać. Zastanowić się troszkę nad tym co przeżyliśmy. Spędzić czas z rodziną. Bo już niebawem czeka nas Nowy Rok.
 
A dzisiaj przedstawiam Wam kilka zdjęć z tego mroźnego dnia! 
Modelka: Paulina M.

 
 
Jak podobają Wam się zdjęcia? :)
No i z czym Wam kojarzy się zima? :)


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Jestem niepoprawną fanką lata i ciepełka, więc byle do wiosny :) Nie znoszę zimna. Ale za to uwielbiam grudniowy nastrój, więc jakoś to będzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima brrrr... A zdjęcia pięknie wychodzą !
    pozdrawiam,
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia <3 Mi sie kojarza z masa sniegu ktora jest u mnie od polowy listopada :D Sliczna modelka <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. http://brajank.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html
    jesteś nominowana przeze mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! :)
    zima mi się kojarzy z głównie z bielą :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo ładne.

    Zima to dla mnie długie wieczory z dobrą książką i gorącą herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wole ciepełko, a cała zimę najchętniej spędziła bym pod kocem przy kominku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne portrety! A zimę lubię, ale tylko taką z zaspami śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima kojarzy mi się dokładnie z tym samym co Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chlapy, zmarznięte ręce, drapanie szyb i odśnieżanie auta. Uroki zimy. Ale i tak ją lubię bo ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zima zawsze mi się kojarzy z zapachem pierników, goździków, z białym puszkiem na dworze i z rodziną! Świetne zdjęcia :)
    http://world-madi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ujęcia :) Pozdrawiaam! :)

    OdpowiedzUsuń