Test obiektywu

21:06

Dzisiaj przychodzę do Was z moim nowym nabytkiem czyli obiektywem Canon 50mm f/1.8.
 
Gdy zaczęłam wkraczać w świat fotografii to już marzyłam o nowym obiektywie. Na początku interesowałam się fotografią makro. Dlatego chciałam lepszy sprzęt do robienia takich zdjęć. Koszt lepszego obiektywu był i nadal jest spory. Tak więc marzyłam nadal.. Trochę czasu upłynęło. Ale gdy zobaczyłam zdjęcia wykonane obiektywem 50mm f/1.8.. Nie szło tego opisać. :) Bokeh na zdjęciach od razu mnie zauroczył. Wiedziałam, że muszę go mieć. Nadszedł ten dzień kiedy i ja zaczęłam szukać tego obiektywu tylko w stosownej cenie. Znalazłam! Za namową rodziców dokonałam przelewu, 3 dni i obiektyw był u mnie. Jeszcze tego samego dnia, mimo, że niebo zaczynało być ciemne poszłam go wypróbować. Cieszyłam się jak małe dziecko. Następnego dnia ruszyłam na spontaniczną sesję. :) Teraz wiem, że jest to jak strzał w 10! Nie do końca nadaję się do fotografii makro. Ale mam jedną wierną modelkę, która już od kilku dobrych lat chodzi ze mną na zdjęcia. Mam nadzieję, że gdy już oswoję się z nowym nabytkiem to i inne osoby będą chciały stanąć przed moim aparatem. :)
 
Nie przedłużam już i zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z testowania obiektywu!
 
 
 





 
 
 
 
 

 
 Jak Wam się podobają zdjęcia? :)



 
 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. zdjęcia rewelacja! rób to co kochasz bo robisz to świetnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są wszystkie ;o Gdybym mieszkała koło Ciebie na bank bym się wybrała :) Ja jak na razie to poszukuje swojego aparatu :) myślę o Nikonie D5200, też interesuje mnie makro, ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :*
      No ja akurat mam Canona i jest bardzo fajny, łatwy do zrozumienia :)

      Usuń
    2. też myślałam o Canonie EOS 600d, albo 60d, ale niestety nie mam tyle, aż pieniążków ;c ... na razie marzenia na aparat odkładam na bok, bo za dużo wydałam już na prawo jazdy ;/

      Usuń
    3. Ja mam Canona EOS 1100d :) Ale dostałam w fundacji, więc dużo pieniędzy w niego nie dałam. :) Odkładaj! Przyjdzie i taki dzień gdzie Ty będziesz śmigać na zdjęcia z nowym aparatem :*

      Usuń
    4. Na pewno , dziękuje :* A Ty cykaj co raz więcej zdjęć :*

      Usuń
  3. Fantastyczne zdjęcia. Ja też noszę się z zamiarem zakupu tego obiektywu. Tylko mnie w tym zamyśle utwierdziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra są! Pamiętaj tylko jeszcze o ostrości na oczy w portretach i mocnych punktach. :)
    Powodzenia w fotograficznej przygodzie i oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym mam największy problem. Ach te mocne punkty. :c
      Dziękuję. :)

      Usuń
  5. Super zdięciaa :* też takie chce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się taki profesjonalny aparat.. póki co to pstrykam zdjęcia telefonem, ale nie ma w nich żadnej magii. Twoje są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczynałam od telefonu, a w dodatku nie był to smartfon! :) Zbieraj do skarbonki pieniążki i uzbiera się większa suma. :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia :) Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. baaardzo ładne zdjęcia! nowy obiektyw jest na pewno na wielki plus i mam nadzieję, że jeszcze bardziej rozwinie twoją pasję :)
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwsze zdjęcia 50-tką poszło Ci bardzo dobrze :) Sama zrobiłam takim obiektywem wszystkie sesje portretowe i ogólnie jakieś 70% zdjęć,ale ostatnio serdecznie mnie wkurza i przerzuciłam się na Heliosa.Może na wiosnę wróci do łask :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego Cię wkurza? Nie strasz mnie :D

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia, masz do nich oko! Idealne kadry i cudowny klimat na zdjęciach :) Wiesz, marzy mi się ten sam obiektyw, ale do mojego Nikona, też 50tka 1.8. Już postanowiłam, że sprawię go sobie jako prezent na Mikołaja :) Bliscy trochę mi dołożą i kupuję! Ah już nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobaczysz jaka będzie radość jak podłączysz go do aparatu! :) Nie rozstaniesz się z nim. :D

      Usuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia. Obiektyw spisuje się świetnie. Oby tak dalej. BTW, modelka piękna :)
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna całość.!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że trochę się cofasz. Nie ma to być żaden hejt! Broń Boże!!! Zdjęcia z tej sesji są wspaniałe, pełne profesjonalizmu! Aż zapisałam niektóre <3 jednak co raz to nowsze fotografi bez tego magicznego promyczka...
    No nic. Pracuj dalej! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń