Before & After #1

19:40

Dziś przychodzę do Was z czymś innym niż poprzednie posty. Często spotyka się zestawienia zdjęć "przed i po obróbce". Ja osobiście bardzo lubię oglądać takie zdjęcia i obserwować jak pod wpływem obróbki zwykłe zdjęcia zmieniają się w coś co zatrzymuje wzrok jeszcze na dłużej. Chciałabym przedstawić Wam moją bardzo zwyczajną obróbkę zdjęć. Czasami jeszcze nie mam wyczucia z kontrastem. Ale ćwiczę.. Trening czyni mistrza. Ale mam nadzieję, że każdy coś znajdzie dla siebie i się spodoba. Planuję więcej takich postów. Miłego oglądania. :)










 
I jak? Podoba Wam się taka obróbka?

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Super! Photoshop i wszystko bedzie ładnie wygladalo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak i obróbka są cudowne :) Powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam obrabiać zdjęcia.Zawsze obrabiam swoje zdjęcia profilowe :)
    http://colorss-of-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podobają twoje obróbki,mnie osobiście to nie wychodzi ;(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne obróbki :)
    Sama bardzo lubię przerabiać zdjęcia :)
    Twoje sa świetne dlatego że są delikatnie przerobione i podkreślają w zdjęciu to co najważniejsze :) Pozdrawiam i będę zaglądać :) www.eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)
    Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz. Bardzo lubię fotografię ale muszę się przyznać, że jestem miłośniczką naturalnych zdjęć, czyli takich bez obróbek, chociaż widzę w nich piękno i urok. Mimo to jestem zwolenniczką nawet gorszej jakości zdjęcia ale tego prawdziwego :)))
    Twoje obróbki bardzo mi się podobają bo są takie delikatne :)))
    Pozdrawiam, na pewno jeszcze tutaj zajrzę pooglądać blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, a już wiem, że zostanę tutaj na dłużej :) Zdjęcia rewelacja! Obróbka tak samo :) Masz prawdziwy talent! Obserwuje i liczę na to samo ;) Zapraszam do siebie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i jest gdzies napisane, ale jednak niewidze.. jakiego programu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam nigdzie. :)
      Photoscape tylko i wyłącznie :) Czekam na photoshopa :)

      Usuń
  9. Cudowne! :) Też uwielbiam obrabiać zdjęcia!!
    http://ilovelifeidont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie śliczne zdjęcia! :) Ja bardzo lubię obrabiać zdjęcia.

    bajecznyblogagnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obróbki niezwykłe, a zdjęcia jeszcze wspanialsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. nieżle ci to wychodzi, bardzo ładnie
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent! wow jakiego aparatu używasz???

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia robią wrażenie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam sie bawić i przerabiać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam bawić się zdjęciami :) Genialnie Ci to wyszło !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie przerobione zdjęcia!

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam przerabiać zdjęcia, to świetna zabawa!
    Najlepsze jest, kiedy spojrzy się na efekt końcowy i widzi, ile się włożyło w to pracy :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia! Też kocham obróbki :)


    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne obróbki :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie tego typu postu :) fajne przeróbki :)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądają te zdjęcia po obróbce. Masz talent. Też lubię oglądać takie zestawienia :)

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie Ci idzie obróbka zdjęć, niektórzy nie wiedzą jak ważne to jest i ile wdzięku może dodać zdjęciom :)
    http://louehx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna obróbka zdjęć. Ja akurat rzadko obrabiam zdjęcia - czasami po prostu nie czuję takiej potrzeby, a czasami nie mam na to w ogóle czasu, a bardzo bym chciała pochwalić się swoimi zdjęciami :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Obróbka jest cudowna! Ślicznie to wyszło, bardzo klimatycznie! :))
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam do siebie:
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rowniez uwielbiam takie zdjecia! Naprawde cudownie ci to wyszlo! Szczegolnie podoba mi sie piesel i stokrotka! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna obróbka ;) osobiście wolę wykonywać fotografię niż je obrabiać więc robię to bardzo lekko bo nie chcę zepsuć całego zdjęcia ;p ale planuję ściągnąć jakiś darmowy program i podszkolić się ;) w jakim ty obrabiasz?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama też jeszcze nie umiem obrabiać, szkolę się i czasami nie mam wyczucia z kontrastem lub nie mam pomysłu jak przerobić zdjęcie. Na początek dobry jest photoscape :) Dużo osób w nim przerabia i jest serio dobry i zrozumiały :) Powodzenia :)

      Usuń
  28. Super zdjęcia. :) Kiedyś też sama fotografowałam naturę, dopóki nie zepsułam aparatu... Obróbka też ciekawa, ale co do tego się nie znam, bo swoich nie przerabiałam. ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, faktyczne jest różnica i to wielka na plus.

    Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga! :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze obrobione zdjęcia :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastyczne zdjęcia;) Świetne obrobione bardzo mi się podobają.;)

    Zapraszam http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń